COLLAGEN EYE MASK











READY STOCK
3 in 1 Pilaten Crystal Collagen Eye Mask 

Keberkesanan:

1) Menghapuskan lingkaran hitam dan garis-garis halus
- 100% Kolagen dan mineral lain yang hadir dalam topeng mata, kelajuan-up sel & peremajaan kolagen. Ini meningkatkan keanjalan dalam kontur mata di samping mengurangkan beg mata dan masalah-masalah seperti cincin gelap & garis-garis halus.
2) Bagi firma dan kontur mata berkilauan
3) Melegakan mata Keletihan


Kolagen, sejenis protein yang hadir semula jadi yang penting dalam kulit kita. Kehadirannya, memberikan kekuatan kulit dan keanjalan. Oleh itu, Kolagen memegang kunci kepada "keremajaan dan kecantikan". Suntikan kolagen dalam Pembedahan plastik adalah perkara biasa untuk mengurangkan kedutan, garis-garis dan kedutan dan berisi sehingga ciri-ciri muka termasuk pipi dan bibir. Walau bagaimanapun, ini boleh dicegah dengan sentiasa menambah jumlah kolagen dengan melakukan rawatan muka tetap apabila anda muda.

PENGGUNAAN 2-3 kali seminggu



 5 dalam 1 CRYSTAL COLLAGEN GOLD EYE MASK POWDER

5 dalam 1 yang berkesan:

1) Menerangkan Kontur Mata,
2) Mengurangkan Bulatan gelap,
3) Mengurangkan pembentukan garis-garis halus
4) Mengurangkan mata-beg
5) Meningkatkan keanjalan dan ketegasan

Mata yang bersinar bercakap lebih dari seratus perkataan. Ini penjagaan mata inovatif sensasi memastikan bahawa mata anda akan kelihatan berkilau indah! Diformulakan dengan emas tulen, bio-bahan dan unsur-unsur aktif yang serta-merta melembapkan, rehydrate dan menggalakkan kawasan mata anda. Ini Gold Bio-Collagen mask mata berkesan boleh melegakan keletihan kronik dan mengurangkan pembentukan garis-garis halus, kedutan, gagak kaki garis di sekitar kawasan mata, mengurangkan mata-beg dan pudar lingkaran hitam dengan mendadak. Sintesis kolagen diaktifkan kerana metabolisme sel yang lebih baik dan peredaran darah di sekitar tisu mata, meningkatkan keanjalan dan ketegasan, membawa anda sepasang muda dan berseri mata memikat.

Cara Penggunaan:

1) Cuci muka dan mata anda dengan air suam
2) Buka bungkusan dan mengambil topeng, memohon di bawah bahagian mata anda.
3) tekan perlahan-lahan topeng untuk membuat patut selesa dan biarkan selama 15-20 minit
4) Buang topeng dan membersihkan dengan air
Disyorkan untuk digunakan oleh semua jenis kulit dan masa terbaik untuk menggunakan topeng mata ini adalah sebelum tidur atau semasa berehat



 Harga:
 1pc - rm2.50
10pc = rm2/pc
20pc = rm1.80/pc
50pc = rm1.50/pc
100pc = rm1.2/pc
200pc = rm1/pc
boleh mix
All postage rm6- rm10


boleh hubungi: 
010-2266217 (sms)
019-7505674(wassap)
emel: liyanadiabu@gmail.com





 

Teka teki rumpai laut tida kolagen terjawab sudah

Benarkah Dakwaan Bahawa Rumpai Laut Tiada Kolagen?

Sejak akhir-akhir ini, terdapat penyebaran dari individu-individu dan blog-blog tertentu bahawa rumpai laut tidak mengandungi kolagen dan tiada langsung kebaikan dalam bidang kosmetik.

Saya harap anda tidak terpengaruh dengan dakwaan ini kerana kemungkinan besar ia disebarkan oleh pengusaha-pengusaha kolagen dari sumber lain yang cemburu dengan industri rumpai laut yang mencecah 4 bilion setahun di Malaysia.

Sejak keberkesanan rumpai laut dalam bidang kosmetik dan kesihatan 'meletup' di Malaysia, jualan produk-produk kolagen lain merosot dengan mendadak. Kenapa tidak, rumpai laut adalah jauh lebih murah berbanding dengan produk-produk kolagen tersebut. Perbuatan sabotaj seperti ini pernah terjadi kepada industri minyak sawit kita suatu ketika dahulu. dimana pengusaha-pengusaha industri minyak Soya, khususnya dari US pernah memfitnah minyak Kelapa Sawit boleh menyebabkan kanser.

Projek Rumpai Laut adalah adalah salah satu projek yang dimulakan oleh Lembaga Kemajuan Ikan Malaysia di bawah Kementerian Pertanian Dan Industri Asas Tani Malaysia. Kajian-kajian telah dilakukan oleh pakar-pakar dari UMS, British Medical Board, Harvard dan banyak lagi pakar-pakar dari dalam dan luar negara yang mendapati bahawa rumpai laut mengandungi pelbagai khasiat yang sangat tinggi bukan sahaja unutk kesihatan, tetapi juga untuk kecantikan.

Jika anda menerima penyebaran sebegini jangan like atau share kerana anda bersubahat menghancurkan industri rumpai laut negara.

Perlu diingatkan bahawa industri rumpai laut 90% terdiri dari kaum bumiputra, sedangkan sarang burung Walit 83% terdiri dari bukan bumiputera dan industri kolagen lain hampir 100% bukan bumiputera. Jadi jangan anda bantu hancurkan industri ini.

Sebaliknya, anda boleh like atau share info ini bagi menyedarkan masyarakat akan taktik-taktik halus sesetengah golongan ini. Insyaallah dari masa ke semasa, saya akan buat sedikit-demi sedikit pendedahan tentang kajian-kajian tentang rumpai laut ini dan mendedahkan penipuan-penipuan yang disebarkan oleh individu-individu tersebut.

 

jangan terpedaya dengan keratan akbar ini..zaman sekarang ni media elektronik dan media cetak sangat mudah untuk mempengaruhi orang ramai tanpa bukti yang sahi...
sebab rumpai laut ni dah terbukti keberkesananya sejak dari zaman dulu lg sebelum dianya terkenal...tiada lagi orang ramai merungut tidak berkesan...rumpi laut ni sumber yang mudah diperolehi kni dan harganya lebih murah dari sumber kolagen lain...


semua pengamal rumpai laut..kini tiada keraguan lagi....harga rumpai laut saya jual mamp membuat anda tersenyum sebab mampu milik semua peringkat..

Fellicious Brain Charger Drinks 2013


Sekarang begitu mudah untuk menikmati zat dan khasiat delima,no need pusing pasar malam lagi.Ibu-ibu mahukan anak yg bijak?

Dengan Fellicious Brain Charger Drinks anak2 anda pasti:
LEBIH BIJAK
LEBIH FOKUS
LEBIH ENERGETIC
LEBIH MENINGKAT SELERA MAKAN
LEBIH CEPAT MENGHAFAL
DAN LEBIH LEBIH LEBIH DARI PELBAGAI ASPEK.


Jadi,mengapa tunggu lagi?Ibu comel dengan pelbagai produk kecantikan di pasaran,sekarang berikan pula si manja anda khasiat utk masa depan yang lebih cerah,Insha Allah.



 DELIMA,BUAH AJAIB DARI SYURGA.MENGAPA?
Antara khasiat di dalam delima yg terdapat di dalam Fellicious Brain Charger Drinks..

Penyelidikan Moden :

Dalam dekad terakhir ini, ratusan penulisan ilmiah telah diterbitkan mengenai delima. Banyak kesan ajaib delima telah terbukti dalam kajian eksperimen. Jika anda tidak makan dan minum buah delima secara teratur, berikut merupakan 11 sebab mengapa anda perlu melakukannya.

1. ANTIOKSIDAN

Kajian terbaru menyatakan bahawa buah delima kaya akan antosianida yang berfungsi sebagai antioksidan dan anti-inflamasi. Jus buah delima banyak diperkatakan mempunyai antioksidan lebih tinggi berbanding makanan super lain seperti anggur merah, teh hijau dan blueberi. Antioksidan dapat melawan radikal bebas yang dapat merosakkan sel-sel. Kerosakan sel ini berkaitan dengan pelbagai jenis penyakit termasuk kanser, penyakit jantung dan Alzheimer.

2. MELINDUNGI JANTUNG

Sebuah kajian mendapati bahawa jus delima dapat memerangi pengerasan arteri dan penyakit berkaitan seperti serangan jantung dan strok. Buah delima dapat mencegah penimbunan plak pada arteri dan dapat menghakis timbunan plak. Kajian lain mendapati bahawa penghidap penyakit jantung koroner yang minum pati buah delima setiap hari selama 3 bulan menunjukkan peningkatan aliran darah ke jantung sekitar 17 peratus.

3. MENURUNKAN KOLESTEROL JAHAT

Menurut kajian yang dijalankan ke atas tikus, didapati bahawa antioksidan di dalam buah delima dapat mengurangkan pengoksidaan LDL atau kolesterol jahat pada tikus tersebut serta meningkatkan kadar kolesterol baik.

4. MENURUNKAN TEKANAN DARAH

Sebuah kajian menunjukkan bahawa minum 1.7 auns jus delima setiap hari dapat menurunkan tekanan darah sistolik sebanyak 5 peratus.

5. MENCEGAH DAN MENGUBATI KANSER

Buah delima mempunyai khasiat mencegah dan mengubati pelbagai penyakit kanser. Dalam sebuah kajian mendapati bahawa pati buah delima dapat memusnahkan sel-sel kanser payudara. Buah delima juga dapat mencegah pembentukan sel kanser payudara. Ekstrak biji delima yang telah ditapai kaya akan polifenol serta dapat merangsang pemulihan sel-sel leukemia supaya kembali normal.

Kajian yang dijalankan ke atas tikus menunjukkan bahawa pati buah delima dapat menghalang perkembangan kanser paru-paru dan kanser prostat. Dalam sebuah kajian terhadap 50 orang lelaki yang telah menjalani rawatan kanser prostat, pengambilan 205 gram jus delima setiap hari dapat melambatkan penggandaan PSA (kadar perkembangan kanser prostat) dan mengurangkan kebergantungan terhadap rawatan lanjut seperti kemoterapi atau terapi hormon. Tiada seorang pun daripada responden kajian yang menunjukkan tentang kewujudan perkembangan kanser sepanjang tempoh kajian.

6. MELINDUNGI OTAK BAYI

Sebuah kajian juga mendapati bahawa minum jus buah delima sepanjang kehamilan dapat membantu melindungi otak bayi yang baru lahir selepas kelahiran traumatik.

7. MENCEGAH OSTEOARTHRITIS

Beberapa kajian menunjukkan bahawa pati buah delima dapat mencegah kerosakan tulang rawan. Hasil penyelidikan mendapati bahawa ekstrak delima dapat menurunkan kadar bahan kimia yang dikenali sebagai interleukin-1b (IL-1b) dan enzim yang menghakis tulang rawan dan mewujudkan inflamasi. Para penyelidik mengatakan bahawa ekstrak buah delima mungkin dapat menghalang degradasi tulang rawan pada osteoarthritis.

8. MENCEGAH PENYAKIT ALZHEIMER

Buah delima dipercayai dapat mencegah dan melambatkan penyakit Alzheimer. Dalam sebuah kajian, tikus yang dibiakkan untuk mengembangkan penyakit Alzheimer diberi jus delima. Namun, hasil kajian mendapati bahawa plak amiloid terkumpul dengan lebih sedikit dan tikus-tikus tersebut mempunyai mental yang lebih baik berbanding sebelumnya.

9. MENCEGAH KEROSAKAN GIGI

Kajian menunjukkan bahawa minum jus delima mungkin merupakan cara alami untuk mencegah plak pada gigi.

10. KONTRASEPSI ALAMI

Kajian makmal menunjukkan bahawa arnab betina yang dijadikan bahan eksperimen mengalami ketidaksuburan selepas diberikan buah delima namun, selepas 4 bulan tidak makan buah delima, kesuburan arnab betina tersebut kembali seperti sediakala.

11. SUMBER NUTRISI

Sebiji buah delima mempunyai sekitar 40 peratus keperluan vitamin C harian seperti yang disarankan untuk orang dewasa bersama dengan asid folik, serat, kalium, niasin serta vitamin A dan E.

Ayuh mulakan hari anda dengan Fellicious Brain Charger Drinks!!


 INFO TENTANG PRODUCT

1. Fellicious Brain Charger Drinks (BCD)

Ramuan rahsia gabungan makanan2 sunnah para nabi and rasul terdiri daripada buah delima, kismis, kurma, madu membantu anak2 anda mencapai kecerdasan yg diimpikan setiap ibu bapa..

Ibu mengandung disarankan untuk ambil lebihh banyak delima untuk minda anak anda dan kulit yg cantik...

Bukan hanya ibu mengandung... anak2 anda yg berusia seawal dlm pantang boleh amalkan BCD ini... insyaAllah membantu minda mereka...

Fellicious Brain Charger Drinks juga sesuai oleh pasangan suami isteri yg mahukan zuriat!! Ia membantu insyaAllah...

Selawat 3 kali
Baca Al-fatihah dan
Niatlah(berdoa) kepada AllahSWT


Diadun dengan segala rahsia hebat buah-buahan sunnah..!!
Fellicious Brain Charger Drinks fenomena yg semakin menular, bukan hanya packaging cantik... isi dalamnya pun sudah tentu menjanjikan anda rasa yg hebat, sedap dan penuh khasiat...

Rahsia penciptaan buah delima di dalam Al-Quran terakam indah firman Allah yang bermaksud, '' di dalam kedua-duanya (syurga) juga terdapat buah-buahan serta pohon kurma dan delima'', (surah Al-Rahman ayat 68). Allah menyebut buah delima (rumman) sebanyak 3 kali di dalam ayatnya untuk menunjukkan betapa hebatnya penciptaan Allah itu dan ia juga disebut sebagai buah-buahan daripada syurga. Mengapa begitu sekali pengiktirafan terhadap buah delima sebagai anugerah Allah kepada makhluknya di muka bumi? Apakah keistimewaan di sebalik sebiji buah delima?





 KANDUNGAN: 350ml
CARA GUNA: 3 sudu besar sehari, kanak-kanak 1 sudu besar sehari sebelum tidur
1 botol RM89.90 (WM) , RM95.90 (EM)
hubungi liyana: 010-2266217 (sms), 019-7505674 (wassap) untuk order

swimming suit disney

mickey minnie mouse  

dora

mc queen



spiderman

 princess


toy story

tinker bell


 little mermaid


 ben 10


 cars
PRE ORDER ETA EARLY MAY
swimming suit eta early may
Size 10 : 5-6y
Size 8 : 3-4y
Size 6 : 1-2y
Size 4 : <1y font="" nbsp="">

010-2266217 (sms) ,019-7505674(wassap)
NAMA,DESIGN DAN SIZE 
RM40 INC POSTAGE SEMENANJUNG
RM43 INC POSTAGE SABAH SARAWAK

DOORGIFT UNTUK MAJLIS,KENDURI DAN LAIN2










PELBAGAI DOORGIFT MASA KINI BOLEH DITEMPAH UNTUK SEBARANG JENIS KENDURI,MAJLIS,JAMUAN DAN HADIAH KEPADA YANG TERSAYANG

KEREPEK KETAM 
MENGGUNAKAN CRAB STICK YG BERJENAMA MAHAL DAN ADA COP HALAL JAKIM
MENGGUNAKAN 4 JENIS TEPUNG DAN REMPAH RATUS
SERENDAH RM5/PACK
BERAT 100G
MIN ORDER 100 PACK--PLASTIK JERNIH BERBUNGA
MIN ORDER 10KG--1KG RM48

POPIA CRACKERS CHEESY
MENGGUNAKAN REMPAH RATUS DAN SERBUK CHEESE
BERAT 50G

SERENDAH RM2/PACK
MIN ORDER 100 PACK-PLASTIK JERNIH BERBUNGA
MIN ORDER 10KG--1KG RM35

MARSHMALLOW
SERENDAH 50SEN/PACK
ADA 4-6 BIJI MENGIKUT SIZE MARSHMALLOW
SIZE PACK 3CM X 5CM
SERENDAH RM1/PACK
MIN 100 PACK-PLASTIK JERNIH BERBUNGA

GOLD ALMOND
-NEW PROJECT..HARGA BELUM PASTI..




BIODATA TAQIF

Nama:Muhammad Taqif Thariq
DOB:11 November 2010
Masa:5.19 pm
Berat:3.34 kg
Panjang:56 cm

1 Bulan
Berat: 4.6 kg
Panjang: 59 cm
Status: Tidur je

2 Bulan
Berat: 5.5 kg
Status: Pandai senyum,nak main

3 Bulan
Berat: 7 kg
Status: hisap jari,gelak besar,membebel,tgk tv

4 Bulan
Berat 7.9kg
Status:Pandai mengering,angkat tgn ketika menyiarap dan undur smpai pusing 180 darjah

18/7/2011
Status:taqif dah pandai merangkak dengan lancar

25/7/2011
Status:taqif tumbuh gigi sebatang kat bawah

30/7/2011
Status:taqif dah pandai duduk sendiri tanpa bantuan pegang mana2 objek

11 bulan dah pandai berjalan..amin...

1tahun 7 bulan
status:dah pandai cakap mama,papa,mamam,nak,nanak,boleh,gelak,ajuk cakap org,still masih cakap macam baby lagi..sekarang belajar nak melompat..berat 12kg masa 1thn 5 bulan..

11/11/2012
2tahun genap
alhamdulillah..dah pandai sebut banyak word jugak..dah jadi abang yang baik..dan sayang adik..

BIODATA AQIL

Nama:Muhammad Aqil Zafran
DOB:21 Januari 2012
Masa:10:11 pagi
Berat:3.22 kg
Panjang:48 cm

1 Bulan
Berat: 4.7 kg
Panjang: 56 cm
Status: Tidur je

2 Bulan
Berat: 5.6 kg
Status: Pandai senyum,nak main,hisap jari,tgk tv

3 Bulan
Berat: 6.5 kg
Status: hisap jari,gelak besar,membebel,tgk tv

4 Bulan
Berat 7kg
Status:Pandai mengering,angkat tgn ketika menyiarap dan undur smpai pusing 180 darjah

5bulan
Berat 7.5kg
Status:dah pandai guling2 dari ujung ke ujung,mengundur..

8bulan
status:dah pandai merangkak

9 bulan
status:dah pandai bertatih pegang kerusi meja
dah pandai bangun sendiri tanpa bantuan

9/11/2012
dah pandai berjalan sendiri tanpa bantuan 5 -7 tapak


BIODATA AMMAR

Nama:Muhammad Ammar Amsyar

DOB:29 April 2015
Masa:3:42 pagi
Berat:2.96 kg
Panjang:50 cm

1 Bulan
Berat: 4.4 kg
Panjang: 53 cm
Status: Tidur je

2 Bulan
Berat: 5.6 kg
Status: Pandai senyum,nak main,tgk tv

3 Bulan
Berat: 6.4 kg
Status: hisap jari,gelak besar,membebel,tgk tv

4 Bulan
Berat 7.6kg
Status:Pandai mengering,angkat tgn ketika menyiarap dan undur smpai pusing 180 darjah


Related Posts with Thumbnails

hari pertama dilahirkan

1 bulan

2 bulan