SET ANAK PINTAR DAN SIHAT SHAKLEE

3 item ni rahsia ank sy
♥cergas dan aktif
♥pnjg akal.ada je bnd yg dorg buat mama xsangka.kreatif
♥senang egt dan cpt belajar
♥mkn alhamdullillah
♥senang poo poo..hr2 poo poo.xde mslh sembelit

Nak anak anda mcm ni...
★Mealshake,multivitamin lengkap terbaik utk anak anda
★omega guard,membantu merangsang otak anak anda
★vit c,menguatkan sistem imun tubuh bdn anak anda

sms@whatsapps
Liyana 010-2266217
Dptkn free consultation jika anda membeli dgn sy.

khasiat dan kegunaan ESP shaklee

♥♥ESP Untuk Pelbagai Khasiat:♥♥

★ ESP + Vita-E Complex: kulit cantik dan cerah/natural beauty tanpa perlu bermekap

★ ESP + OmegaGuard: kurangkan risiko kegugur

★ ESP + Vita-Lea Iron Formula: kesihatan optimum

★ ESP + Lecithin: mengembalikan bentuk badan selepas bersalin/kurus

★ ESP + Alfalfa Complex: payudara anjal/milk booster

★ ESP + GLA Complex: ikhtiar untuk hamil

★ ESP + OsteMatrix: sakit kepala/kurangkan jaundis untuk bayi yang menyusu ibu

★ ESP + Zinc Complex: sembuhkan luka bersalin @ pembedahan

★ ESP + Performance Drink: kekal bertenaga ketika berpuasa

★ ESP + MEALSHAKES : utk diet sarapan pagi yang sihat kaya dengan protein.

Berminat boleh sms@whatsapps
Liyana 010-2266217

HARGA RUNCIT RM150
DAPATKAN HARGA DISKAUN DENGAN TAIP " SY NAK ESP"
 

FREE MEMBERSHIP SHAKLEE

Ape FREE dr Shaklee?

1) beli 2 botol VIVIX anda akan dpt
- FREE membership
- FREE postage
- CASH bonus

2) beli 3 kotak Shaklee COLLEGEN POWDER anda akan dpt
- FREE membership
- CASH bonus

3) beli produk shaklee dengan total pembelian rm650 keatas anda akan dpt
- FREE membership
- CASH bonus

Best sangat.. menarik sangat.. teruja sangat bila FREE-FREE nie (^_^) Wow..menarikkan...jom dapatkan dengan free free dan free...sapa xnk benda free kan....dapat cash bonus tu yg xtahan tu..
U buy more.i give u special dengan more free...sapa nk bg free membership ooooiiii....

Sms/whatsapps
Liyana 010-2266217
Emel:mamahousewifevitamin@gmail.com

VIVIX SHAKLEE


VivTerdapat empat mekanisma yang membuktikan kebaikan Vivix iaitu ia mengandungi resveratrol yang kebaikannya sama dengan 3,000 gelas arak merah. Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan.Vivix mendapat sijil halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim)

VIVix™ Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.


- Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

- Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

- Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.





Terdapat empat mekanisma yag membutikan kebaikan VIVIX iaitu ia MNGANDUNGI RESVERATROL YANG KEBAIKKANNYA SAMA DENGAN 3000 GELAS ARAK MERAH. VIVIX juga terbukti 10 KALI LEBIH BERTENAGA DARIPADA RESVERATROL,TIDAK MENGANDUNGI ALKOHOL DAN MENGGUNAKAN BAHAN SEMULAJADI TANPA PEWARNA TIRUAN SERTA PERASA TAMBAHAN,vivx mendapat sijil halal Jabatan  kemajuan Islam Malaysia (JAKIM)


GOLONGAN YANG AMAT MEMERLUKAN VIVIX :

1) Pesakit Diabetes
2) Arthiritis
3) Pesakit Gout
4) Pesakit Cancer yg telah menjalani kemoterapi
5) Orang yg rabun mata - perlukan antioksidan yang tinggi
5) Ibu dan bapa yang sibuk bekerja seharian menguruskan anak-anak dan tanggungjawab
6) Golongan yg mementingkan kesihatan badan yg maksimum
7) Atlit atau yg aktif Sukan
8) Anti Penuaan

JOM TENGOK TESTIMONIAL INI








BERMINAT NAK ORDER:-
SMS@WHATSAPPS LIYANA 010-2266217
EMEL: mamahousewifevitamin@gmail.com
fb page: mamahousewife's vitamin

SET KULIT GEBU,CANTIK DAN PUTIH SHAKLEE


Momy2..nk kan kulit putih,gebu dan licin x..bukan sahaja kt muka.1 badan momy2 boleh dapat..dengan shaklee apa sahaja boleh..yg penting yakin dan usaha..mama bukan saje2 nk jual produk shaklee ni..sbb kita dah yakin benda ni blh dpt mcm tu.mama dah cuba.momy2 bila lg...hehehe..bercantik2 utk suami..besar pahala tau..vitamin ni sesuai utk 
Ibu2 mengandung,yg nk hamil pon blh yg mn ada masalah kesuburan..bukan blh cantik2 sahaja.sebab esp ni blh kuatkan rahim juga,bg stabilkan hormon kita.vit e utk pekatkan spea laki,b complex fungsi mcm asid folid...bestkan shaklee ni..mama dah ckp.jom kenal 3 item ni utk kulit

★★Bagaimana ESP membantu untuk kulit yang gebu, cerah dan pudarkan parut jerawat?
♥♥ESP adalah sumber protin, diperlukan untuk menghasilkan sel-sel baru bagi kulit. ESP memang satu cadangan terbaik untuk merawat kulit kerana sel kulit akan mati dalam masa 21 hari. Jika sel kulit itu tidak diganti maka perkara itulah yang menyebabkan kulit menjadi kusam dan tidak bermaya. Lama kelamaan kulit akan menjadi bertompok2 dan tidak sekata.

★★Bagaimana Vitamin E membantu untuk kulit lebih segar?
♥♥Vitamin E plak adalah vitamin antioksidan. Penting untuk menjaga sel-sel agar tidak dirosakkan oleh radikal bebas. Kita memang tak nampak radikal bebas ni. Tapi kalau kita selalu terdedah kepada pencemaran, asap kenderaan, asap rokok maka kt situ la badan kita akan diserang radikal bebas. Sel-sel yang diserang radikal bebas ni akan menjadi tua dengan lebih cepat. Tu yang timbul istilah penuaan sebelum tiba masa sepatutnya. 

★★Bagaimana Bcomplex bantu untuk meratakan tona kulit
♥♥Bcomplex penting bagi memperbaiki peredaran darah dalam badan dan meratakan warna tona kulit pada wajah. Tidak timbul lagi masalah kulit wajah yang bertompok-tompok. Yang menarik, B Complex juga membantu dalam menstabilkan hormon badan kita;jd sesuai lah untuk mengurangkan rasa marah atau stress. 






Nak order:-
sms@whatsapps liyana 010-2266217
emel:mamahousewifevitamin@gmail.com
fb page:mamahousewife's vitamin


KULIT MUKA PUTIH,GEBU DAN LICIN BERSAMA SHAKLEE

INGINKAN KULIT GEBU & CERAH? 

INGIN ATASI MASALAH PARUT, KUSAM DAN TONA KULIT TIDAK SEKATA? 

ATASI DENGAN ESP, VITAMIN E DAN 
B COMPLEX
 
 ★★Bagaimana ESP membantu untuk kulit yang gebu, cerah dan pudarkan parut jerawat?
♥♥ESP adalah sumber protin, diperlukan untuk menghasilkan sel-sel baru bagi kulit. ESP memang satu cadangan terbaik untuk merawat kulit kerana sel kulit akan mati dalam masa 21 hari. Jika sel kulit itu tidak diganti maka perkara itulah yang menyebabkan kulit menjadi kusam dan tidak bermaya. Lama kelamaan kulit akan menjadi bertompok2 dan tidak sekata.


 ★★Bagaimana Vitamin E membantu untuk kulit lebih segar?
♥♥Vitamin E plak adalah vitamin antioksidan. Penting untuk menjaga sel-sel agar tidak dirosakkan oleh radikal bebas. Kita memang tak nampak radikal bebas ni. Tapi kalau kita selalu terdedah kepada pencemaran, asap kenderaan, asap rokok maka kt situ la badan kita akan diserang radikal bebas. Sel-sel yang diserang radikal bebas ni akan menjadi tua dengan lebih cepat. Tu yang timbul istilah penuaan sebelum tiba masa sepatutnya. 



 ★★Bagaimana Bcomplex bantu untuk meratakan tona kulit
♥♥Bcomplex penting bagi memperbaiki peredaran darah dalam badan dan meratakan warna tona kulit pada wajah. Tidak timbul lagi masalah kulit wajah yang bertompok-tompok. Yang menarik, B Complex juga membantu dalam menstabilkan hormon badan kita..so jd sesuai lah untuk mengurangkan rasa marah atau stress.







JOM APA TUNGGU LAGI..JOM ORDER
SMS/WHATSAPPS 010-2266217 (LIYANA) UNTUK DAPATKAN HARGA YG BERBALOI2
TAIP SY NAK SET PUTIH,GEBU DAN LICIN
SETIAP SET TAHAN 2-4 BULAN..MEMANG BERBALOI BELIKAN

BIODATA TAQIF

Nama:Muhammad Taqif Thariq
DOB:11 November 2010
Masa:5.19 pm
Berat:3.34 kg
Panjang:56 cm

1 Bulan
Berat: 4.6 kg
Panjang: 59 cm
Status: Tidur je

2 Bulan
Berat: 5.5 kg
Status: Pandai senyum,nak main

3 Bulan
Berat: 7 kg
Status: hisap jari,gelak besar,membebel,tgk tv

4 Bulan
Berat 7.9kg
Status:Pandai mengering,angkat tgn ketika menyiarap dan undur smpai pusing 180 darjah

18/7/2011
Status:taqif dah pandai merangkak dengan lancar

25/7/2011
Status:taqif tumbuh gigi sebatang kat bawah

30/7/2011
Status:taqif dah pandai duduk sendiri tanpa bantuan pegang mana2 objek

11 bulan dah pandai berjalan..amin...

1tahun 7 bulan
status:dah pandai cakap mama,papa,mamam,nak,nanak,boleh,gelak,ajuk cakap org,still masih cakap macam baby lagi..sekarang belajar nak melompat..berat 12kg masa 1thn 5 bulan..

11/11/2012
2tahun genap
alhamdulillah..dah pandai sebut banyak word jugak..dah jadi abang yang baik..dan sayang adik..

BIODATA AQIL

Nama:Muhammad Aqil Zafran
DOB:21 Januari 2012
Masa:10:11 pagi
Berat:3.22 kg
Panjang:48 cm

1 Bulan
Berat: 4.7 kg
Panjang: 56 cm
Status: Tidur je

2 Bulan
Berat: 5.6 kg
Status: Pandai senyum,nak main,hisap jari,tgk tv

3 Bulan
Berat: 6.5 kg
Status: hisap jari,gelak besar,membebel,tgk tv

4 Bulan
Berat 7kg
Status:Pandai mengering,angkat tgn ketika menyiarap dan undur smpai pusing 180 darjah

5bulan
Berat 7.5kg
Status:dah pandai guling2 dari ujung ke ujung,mengundur..

8bulan
status:dah pandai merangkak

9 bulan
status:dah pandai bertatih pegang kerusi meja
dah pandai bangun sendiri tanpa bantuan

9/11/2012
dah pandai berjalan sendiri tanpa bantuan 5 -7 tapak


BIODATA AMMAR

Nama:Muhammad Ammar Amsyar

DOB:29 April 2015
Masa:3:42 pagi
Berat:2.96 kg
Panjang:50 cm

1 Bulan
Berat: 4.4 kg
Panjang: 53 cm
Status: Tidur je

2 Bulan
Berat: 5.6 kg
Status: Pandai senyum,nak main,tgk tv

3 Bulan
Berat: 6.4 kg
Status: hisap jari,gelak besar,membebel,tgk tv

4 Bulan
Berat 7.6kg
Status:Pandai mengering,angkat tgn ketika menyiarap dan undur smpai pusing 180 darjah


Related Posts with Thumbnails

hari pertama dilahirkan

1 bulan

2 bulan