list part 2 GA mama..

ok...siap..kesemua peserta GA mama..hr tu ada 20 kn..ni ada 75.kesemuanya 95..tak smpai 100 penyertaan pun..tak jadilah mama nk tmbh hadiah..nmpknyer macam tulah ye...3 orang je yang akan dapat busha mama ni.


1.http://tuahdicari.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
2.http://mylovely-fieda.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
3.http://azatiesayang-contest.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
4.http://suzie284contest.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
5/http://dyahahaslittlecottage.blogspot.com/2011/02/ga-saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
6/http://jassnani.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
7.http://whatrudoin-gaentries.blogspot.com/2011/02/ga-saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
8.http://thecolourfulisland.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
9.http://aanie.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
10.http://mamiuyuncontest.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
11.http://mummyhazasukacontest.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
12.http://shimasall.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
13.http://nanakimie.blogspot.com/2011/02/ga-saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
14.http://mamaaerishtwo.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
15.http://babaesya.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
16.http://cempakakuningku.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
17.http://shares-something.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
18.http://aderkukisah.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
19.http://ilovecontestblog.com/2011/02/24/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya/
20.http://ajumohit.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
21.http://nurulaen83.blogspot.com/2011/02/ga-saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
22.http://anis-dunia si kecil.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
23.http://taufikmaria.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
24.http://ayuayu101.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya_24.html
25.http://izancute.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
26.http://taufidris.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-nie-untuk-anak-saya.html
27.http://belogmamatomel.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
28.http://mommysukacontest.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
29.http://ibuhadif.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
30.http://eima-contest.blogspot.com/2011/02/ga-saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html\
31.http://fawwaznuha.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya/
32.http://deqlis-contest.blogspot.com/2011/02/ga-saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
33.http://jaajahatga.blogspot.com/2011/02/ga-saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
34/http://qaini88.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
35.http://akuolind.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
36.http://ytelife.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
37.http://mycontestzone.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
38.http://asiahfly.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
39.http://zuracontest.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
40.http://fa10-sekadarmencuba.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
41.http://fizalovecontest.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
42.http://inahasan.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
43.http://asyikbercontest.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
44.http://bluepinkbaby.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
45.http://www.akmarwati.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
46.http://qard91.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
47.http://mamapapaaqish.blogspot.com/2011/03/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
48.http://syawalsimpsons.blogspot.com/2011/02/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
49.http://myapeapeaje.blogspot.com/2011/03/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
50.http://kdgungu.blogspot.com/2011/03/ga-saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
51.http://sarah-rinduselalu.blogspot.com/2011/03/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
52.http://nurnuha-syakila.blogspot.com/2011/03/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
53.http://usharapa.blogspot.com/2011/03/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
54.http://nonaswc.blogspot.com/2011/03/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
55.http://nonaswc.blogspot.com/2011/03/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
56.http://kehelan-contest.blogspot.com/2011/03/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
57.http://imaneeda.blogspot.com/2011/03/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
58.http://rosrusli-contest.blogspot.com/2011/03/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
59.http://seindahfarhana.blogspot.com/2011/03/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
60.http://erawatie18.blogspot.com/2011/03/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
61.http://norazwa50.blogspot.com/2011/03/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
62.http://zakwanafifnajmi.blogspot.com/2011/03/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
63.http://emmileen.blogspot.com/2011/03/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
64.http://rosilahi.blogspot.com/2011/03/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
65.http://alycia-dan-contest.blogspot.com/2011/03/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
66.http://inasepi.blogspot.com/2011/03/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
67.http://sukasukimain2.blogspot.com/2011/03/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
68.http://ogy2112.blogspot.com/2011/03/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
69.http://rinna57.blogspot.com/2011/03/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
70.http://sofiah-andaikutahu.blogspot.com/2011/03/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
71.http://mieramomochan.blogspot.com/2011/03/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
72.http://ibujomjoin.blogspot.com/2011/03/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
73.http://greennnpandacontest.blogspot.com/2011/03/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
74.http://eda83.blogspot.com/2011/03/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html
75.http://tungkukayu.blogspot.com/2011/03/saya-nak-busha-ini-untuk-anak-saya.html







Post a Comment

BIODATA TAQIF

Nama:Muhammad Taqif Thariq
DOB:11 November 2010
Masa:5.19 pm
Berat:3.34 kg
Panjang:56 cm

1 Bulan
Berat: 4.6 kg
Panjang: 59 cm
Status: Tidur je

2 Bulan
Berat: 5.5 kg
Status: Pandai senyum,nak main

3 Bulan
Berat: 7 kg
Status: hisap jari,gelak besar,membebel,tgk tv

4 Bulan
Berat 7.9kg
Status:Pandai mengering,angkat tgn ketika menyiarap dan undur smpai pusing 180 darjah

18/7/2011
Status:taqif dah pandai merangkak dengan lancar

25/7/2011
Status:taqif tumbuh gigi sebatang kat bawah

30/7/2011
Status:taqif dah pandai duduk sendiri tanpa bantuan pegang mana2 objek

11 bulan dah pandai berjalan..amin...

1tahun 7 bulan
status:dah pandai cakap mama,papa,mamam,nak,nanak,boleh,gelak,ajuk cakap org,still masih cakap macam baby lagi..sekarang belajar nak melompat..berat 12kg masa 1thn 5 bulan..

11/11/2012
2tahun genap
alhamdulillah..dah pandai sebut banyak word jugak..dah jadi abang yang baik..dan sayang adik..

BIODATA AQIL

Nama:Muhammad Aqil Zafran
DOB:21 Januari 2012
Masa:10:11 pagi
Berat:3.22 kg
Panjang:48 cm

1 Bulan
Berat: 4.7 kg
Panjang: 56 cm
Status: Tidur je

2 Bulan
Berat: 5.6 kg
Status: Pandai senyum,nak main,hisap jari,tgk tv

3 Bulan
Berat: 6.5 kg
Status: hisap jari,gelak besar,membebel,tgk tv

4 Bulan
Berat 7kg
Status:Pandai mengering,angkat tgn ketika menyiarap dan undur smpai pusing 180 darjah

5bulan
Berat 7.5kg
Status:dah pandai guling2 dari ujung ke ujung,mengundur..

8bulan
status:dah pandai merangkak

9 bulan
status:dah pandai bertatih pegang kerusi meja
dah pandai bangun sendiri tanpa bantuan

9/11/2012
dah pandai berjalan sendiri tanpa bantuan 5 -7 tapak


BIODATA AMMAR

Nama:Muhammad Ammar Amsyar

DOB:29 April 2015
Masa:3:42 pagi
Berat:2.96 kg
Panjang:50 cm

1 Bulan
Berat: 4.4 kg
Panjang: 53 cm
Status: Tidur je

2 Bulan
Berat: 5.6 kg
Status: Pandai senyum,nak main,tgk tv

3 Bulan
Berat: 6.4 kg
Status: hisap jari,gelak besar,membebel,tgk tv

4 Bulan
Berat 7.6kg
Status:Pandai mengering,angkat tgn ketika menyiarap dan undur smpai pusing 180 darjah


Related Posts with Thumbnails

hari pertama dilahirkan

1 bulan

2 bulan