Sejarah 11 November 2010 (111110)

Salam....

Alhamdulillah...baru hari ini dan waktu ini saya dapat meluangkan sedikit masa untuk menulis dan kembali ke dunia blogging..dah agak lama tak menjenguk blog ini. Kira2 hampir 2 minggu..tapi saya ada membuat schedules entry dengan petikan dan cerita untuk di kongsi bersama rakan2.

Pada 11 November 2010 (Khamis) pada pukul 5.19 petang..saya selamat melahirkan anak lelaki dengan kelahiran normal...Alhamdulillah saya dapat melalui saat getir itu..terima kasih kepada rakan2 yang mendoakan saya...

kepada rakan2 yang menyertai contest teka berat baby akan saya umumkan kemudian hari....maka dengan ini saya menutup contest teka berat baby pada 11/11/10 pada 5.19 petang..kepada rakan2 yg menyertai lewat pada tarikh dam masa itu..saya mohon maaf..kepada yg menyertai sebelum tarikh itu saya mohon diberi sedikit waktu untuk saya umumkan pemenangnya..Hadiah akan menyusul selepas diumumkan...Harap bersabar ye rakan2...

Nanti saya cerita lagi yer....maklumlah dalam pantang...kena berehat lebih sikit...

4 comments:

Lulu Caldina said...

tahniah awakk..

syukur semuanya selamat

Lily@MamaZaraZareef said...

Alhamdulillah..dah selamat bersalin yek..cantek tarikh lahir baby..hehehe..pasni leh share gmbar bby b pengalaman bersalinkan die pulaklah k..=)

Nini D.. said...

tahniah!...xpe la..bukan rezeki saya boleh join contest..apepun,jaga kesihatan ye...saya doakan awk selamat menempoh alam berpantang yang sangat heaven!! (pada saya la!),...bilala asbenn saya nk bg saya pregnen lg nih...kikiki

murn!e said...

oli..........

congrats.mesti anak ko melepak putihnye macam ko kan? jambu ar anak ko nanti. hihihi

BIODATA TAQIF

Nama:Muhammad Taqif Thariq
DOB:11 November 2010
Masa:5.19 pm
Berat:3.34 kg
Panjang:56 cm

1 Bulan
Berat: 4.6 kg
Panjang: 59 cm
Status: Tidur je

2 Bulan
Berat: 5.5 kg
Status: Pandai senyum,nak main

3 Bulan
Berat: 7 kg
Status: hisap jari,gelak besar,membebel,tgk tv

4 Bulan
Berat 7.9kg
Status:Pandai mengering,angkat tgn ketika menyiarap dan undur smpai pusing 180 darjah

18/7/2011
Status:taqif dah pandai merangkak dengan lancar

25/7/2011
Status:taqif tumbuh gigi sebatang kat bawah

30/7/2011
Status:taqif dah pandai duduk sendiri tanpa bantuan pegang mana2 objek

11 bulan dah pandai berjalan..amin...

1tahun 7 bulan
status:dah pandai cakap mama,papa,mamam,nak,nanak,boleh,gelak,ajuk cakap org,still masih cakap macam baby lagi..sekarang belajar nak melompat..berat 12kg masa 1thn 5 bulan..

11/11/2012
2tahun genap
alhamdulillah..dah pandai sebut banyak word jugak..dah jadi abang yang baik..dan sayang adik..

BIODATA AQIL

Nama:Muhammad Aqil Zafran
DOB:21 Januari 2012
Masa:10:11 pagi
Berat:3.22 kg
Panjang:48 cm

1 Bulan
Berat: 4.7 kg
Panjang: 56 cm
Status: Tidur je

2 Bulan
Berat: 5.6 kg
Status: Pandai senyum,nak main,hisap jari,tgk tv

3 Bulan
Berat: 6.5 kg
Status: hisap jari,gelak besar,membebel,tgk tv

4 Bulan
Berat 7kg
Status:Pandai mengering,angkat tgn ketika menyiarap dan undur smpai pusing 180 darjah

5bulan
Berat 7.5kg
Status:dah pandai guling2 dari ujung ke ujung,mengundur..

8bulan
status:dah pandai merangkak

9 bulan
status:dah pandai bertatih pegang kerusi meja
dah pandai bangun sendiri tanpa bantuan

9/11/2012
dah pandai berjalan sendiri tanpa bantuan 5 -7 tapak


BIODATA AMMAR

Nama:Muhammad Ammar Amsyar

DOB:29 April 2015
Masa:3:42 pagi
Berat:2.96 kg
Panjang:50 cm

1 Bulan
Berat: 4.4 kg
Panjang: 53 cm
Status: Tidur je

2 Bulan
Berat: 5.6 kg
Status: Pandai senyum,nak main,tgk tv

3 Bulan
Berat: 6.4 kg
Status: hisap jari,gelak besar,membebel,tgk tv

4 Bulan
Berat 7.6kg
Status:Pandai mengering,angkat tgn ketika menyiarap dan undur smpai pusing 180 darjah


Related Posts with Thumbnails

hari pertama dilahirkan

1 bulan


2 bulan